Skip to main

עדכון צבע למספר קבצים בו זמנית

אלעד מוסקוביץ’ | Senior Manufacturing Technical support Specialist


שלום רב,

צבעים וחומר גלם שמורים בקובץ מסוג adsklib. יש שני סוגים לאחר התקנת התוכנה קובץ אחד Inventor והשני Autodesk. כל צבע שאנו משתמשים בו בחלק משוכפל ונשמר בהגדרת Document appearance אשר בקובץ:

    

לחצן ימני על הגדרת צבע זה ופקודת Edit וניתן לערוך את הצבע כרצוננו (כמו הגדרת חומר גלם). אם בצבע הזה נרצה להשתמש בקבצים אחרים נשמור אותו בקובץ שניתן לכתיבה כמו favorite או Inventor material library, נוסיף בעזרת Add in:

למשל שמרנו בקובץ favorite והשתמשנו בצבע החדש גם בעוד מספר קבצים. לאחר זמן מסוים, מכל סיבה שהיא, החלטנו לשנות את הצבע. נפתח את אחד הקבצים, ובהגדרת צבע (פקודת edit) נגדיר מחדש את הצבע.
בקובץ זה השינוי בוצע אך כיצד נשנה באופן גורף את שאר הקבצים? נעשה זאת בצורה הבאה, תחילה נבדוק שבהגדרת פרויקט קבצי צבע וח”ג הם במצב read-write:

בקובץ בו שינינו את הצבע בלשונית manage -> style & standard -> save

יפתח חלון שבו נראה את השינוי שביצע , נלחץ על yes ונעדכן את ה-Style. לאחר מכן בחלון הצבעים ונבצע שמירה מחדש של הצבע בקובץ (favorite) ונגדיר replace, נדרוס את הגדרת הצבע. נסגור את התוכנה ונפתח את תוכנת Task manager אשר בתיקיית start של מערכת ההפעלה. נגדיר Task הנקרא update design. נבחר את הקבצים הרצויים או תיקיות ובהגדרות option נסמן:

Total rebuild

Update appearance

בגמר ה-Task הקבצים עודכנו.

מצורף סרטון של 4.5 דקות https://autode.sk/3PROFzU

דילוג לתוכן