A+ 100%A-

מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהסגירה
Autodesk

שירותי תמיכה

תכניות תמיכה בתוכנות AUTODESK

 

שירותתמיכה רגילהVIP 360
זמן המתנה עד למקסימום של4 שעות2 שעות
מתן פתרון באמצעות הטלפון / מייל / התחברות מרחוקכלולכלול
ייעוץ בתכנון, הקמה וניהול שוטף של מערכות Autodesk בארגוןכלולכלול
ייעוץ ברישוי ושמירה על תאימות כלולכלול
אופטימיזציית רישוי למקסום יכולות התוכנה כלולכלול
אבחון בעיות העלולות לפגום בתפעול ראוי של התוכנהכלולכלול
הבנת התראות מערכת והודעות אזהרהכלולכלול
מענה של מומחים מקצועיים על "אני עושה ולא מצליח"כלולכלול
ייעוץ במיטוב סביבת ה- IT  לשימוש אופטימאלי בתוכנות Autodesk כלולכלול
גישה ליותר מ- 30 הדרכות מקצועיות מקוונות (וובינארים) בשנהכלולכלול
גישה חופשית לתמיכה באתר Autodesk כלולכלול
עדיפות ברישום לקורסי הכשרה חינמייםכלולכלול
גישה לאפליקציות חינמיות באתר Autodesk  כלולכלול
עדיפות ברישום לקורסי הדרכה קבועיםכלולכלול
10% הנחה על כל קורסי ההכשרה המתוכננים  כלול
10% הנחה על שירותי מומחה כלול
מענה מקצועי לשאלות "איך אני עושה ?" כלול
אבחון בעיות מידול כלול
הסבר על  התפעול ההדדי בין תוכנות שונות כלול
קדימות בחשיפה לטכנולוגיות חדשות כלול
ייעוץ בנושאי הנדסה ואתגרים טכנולוגיים כלול
תמיכה במשרדי הלקוח* כלול
תמיכה במשרדי תים* כלול
התקנות תוכנה חדשה * כלול

 

Helpdesk מותאם אישית

מוקד התמיכה של חטיבת Autodesk מאפשר לך לפתוח קריאת שירות באמצעות הטלפון, האימייל או באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט שלנו וליהנות מתמיכה 360 אישית המאפשרת להשתמש בפתרון התוכנה ביעילות ולקבל מענה מהיר יותר לכל בעיה שעלולה לעכב את הפרויקט.
גמישות במענה לכל צורך, בין אם מדובר בהתקנת תוכנה ו/או חומרה או בתמיכה במערכות CAD, שירותי התמיכה שלנו בחומרה, מערכת הפעלה או התקנת תוכנה גמישים ויש לנו מענה מתאים לכל צורך. אם צריך ייעוץ בענייני תצורה רק מידי פעם נוכל להעניק לך גישה ספציפית למומחים מקצועיים ואם צריך שירות בהיקף של מחלקת IT מלאה שירותי התמיכה המנוהלים שלנו יתאימו לך הרבה יותר. כל מה שצריך הוא לבחור את סוג התמיכה המתאים לדרישות העסקיות ולתת לנו לבצע את העבודה עבורך ביעילות מקסימאלית ובמלוא האחריות


צמצום זמני השבתה וסיכונים

ההסתגלות לעבודה עם תוכנה חדשה עלולה להיות כרוכה בהשבתת שגרת העבודה מעת לעת והמהנדסים המנוסים שלנו יכולים לצמצם זמני השבתה מעין אלה למינימום. שירותי התכנון וההתקנה המקצועיים שלנו מונעים בעיות שעלולות להיווצר כתוצאה מהתקנה לא נכונה של יישומים, ספריות תוכן חסרות, תחנות עבודה דלות ביצועים וכדומה. בנוסף לכך המומחים שלנו מסייעים למנוע סיכונים שנובעים מהסתגלות לקויה, תכונות ומאפיינים חסרים ו/או רישוי בעייתי.

שירות Autodesk איכותי בפריסה ארצית

מערך השירות של חטיבה Autodesk פועל בפריסה ארצית ומידי יום מעניק שירותי helpdesk לעשרות לקוחות בתחומי אדריכלות, בנייה, מיפוי, GIS, מכונות, עיצוב תעשייתי, תשתיות והנדסה אזרחית. 
כאנשי מקצוע האמונים על תמיכה במוצרים מתקדמים מסוגם, מערך השירות מונה גלריה אנושית של מומחים בעלי ידע מקיף, ניסיון עשיר והיכרות מעמיקה דרישות השוק, מוצרי Autodesk, הלקוחות, הצרכים והאתגרים עימם הם מתמודדים. 
במסגרת שירותי ה- helpdesk שלנו אנחנו ערוכים לטפל במסירות בכל פניה ולספק פתרון יעיל לבעיות שונות, במגוון רחב של סוגיות ובזמני אספקה בהתאם לצורכי הלקוח ולתנאי חוזה השירות. זאת, תוך מחויבות לספק את חוויית השירות הטובה ביותר והקפדה בלתי מתפשרת על מצוינות ואיכות השירות.

מערך שירות Autodesk זמין עבורכם בשעות הפעילות:

  • בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:30.
  • פניות שיתקבלו עד השעה 15:00 ייענו תוך 4 שעות.
  • פניות שיתקבלו אחרי השעה 15:00 ייענו למחרת היום (למעט בימי שישי, שבת וערבי חג).
  • הגעה לבית הלקוח - סוגיות אשר לא ניתנות לפתירה באמצאות הטלפון, הגעה (לאחר אישור) לבית הלקוח עד שלושה ימי עבודה.
  • התקנות - ביצוע התקנות של גרסאות חדשות בתאום מראש במהלך 14 ימי עבודה.

הערות:

  • תמיכה בבית הלקוח - במקרה שהסוגיה לא נפתרה באמצאות התמיכה הטלפונית או ההתחברות מרחוק יתואם הגעת מומחה תמיכה לאתר הלקוח. (נדרש אישור מנהל בתים לפני הגעה ללקוח).
  • תמיכה במשרדי תים - במקרה של אי יכולת מתן תמיכה ע"י טלפון או הגעה למשרדי הלקוח, ניתן יהיה לקבל תמיכה במשרדי תים (נדרש אישור מנהל, בתאום).
  • התקנות הינן של תוכנה חדשה או תוכנה שהתקבלה באמצאות מנוי התחזוקה.
  • תמיכת Helpdesk 360 אינו תחליף להדרכה.