אלעד מוסקוביץ׳ | Senior Manufacturing Technical support Specialist
תוכנת Autodesk Fusion היא תוכנת CAD השומרת את הקבצים ב"ענן". חברת Autodesk אינה מגבילה משתמש בכמות הקבצים, גודל האחסון לכל משתמש (נכון לימים אלה) הוא 500 GB. בפעם הראשונה שמשתמש "פותח" את התוכנה הוא יתבקש לייצר Hub או להצטרף לאחד כזה:
זהו למעשה ה"מיקום" שבו ישמרו הקבצים בתוכנה. יש להיזהר, שבמידה והמתכנן מבצע sign in מהמייל האישי שלו ולא מהמייל הארגוני, עובד נוסף בחברה לא יוכל להיכנס איתו לאותו Hub לתכנון. כך שבאפשרות של join team כל המשתתפים חייב להיות "תחת" אותו domain (כתובת המייל של הארגון). במידה וקרה מקרה כזה, או שנרצה לשתף משתתפים נוספים לא מהארגון שלנו, ניתן לבצע זאת מכל פרויקט. פרויקט הוא התיקייה הראשית אשר בסביבת Home:

בתוך פרויקט, אנו יוצרים תיקיות נוספות אשר נקראת Folder. מתוך פרויקט נעבור לסביבת People:

נלחץ על אפשרות של Manage members. יפתח לנו הדפדפן, בו נוכל לראות את סדר הקבצים, בדיוק כפי שאנו רואים בתוכנה. באפשרות של members and permissions נוסיף את המשתמשים:

מצד ימין נלחץ add member והמשתמש יוכל לראות את הקבצים בפרויקט של המזמין. יש להיזהר שהמוזמן החדש יוכל לצפות בכל התיקיות אשר בפרויקט, כך שיש לקחת זאת בחשבון כאשר אנו יוצרים פרויקט חדש בתוכנה. לכל משתמש ניתן להגדיר הרשאות:

אם נרצה שיהיה למשתמש החדש הרשאות מלאות לעריכה נגדיר אותו כ- Administrator. אם נרצה לתת לו מינימום הרשאות, למשל רק כצופה נגדירהו כ- Viewer. אפשרויות נוספות שמתחת לרמת "מנהל" הם Reader ,Editor או Manager. המשתמש המוזמן יפתח את התוכנה ובחלק השמאלי העליון תחת רשימת Hub יבחר את זה שאליו הוא הוזמן:

בהצלחה