Skip to main

דפנה דובין | AEC Revit Technical support Expert


התוכנה עובדת לאט, המחשב עובד לאט, אין מנוס – צריך לפנות מקום במחשב.

ישנם סיבות רבות למהירות איטית בתוכנה, אך אין ספק שהדבר הראשון שנכון לבדוק הוא האם כלל יש מספיק מקום במחשב? היבט זה חשוב במיוחד במידה ואתם עובדים על פרוייקטים גדולים ב-REVIT הנמצאים בענן BIM ומכילים בתוכם לינקים רבים של היועצים השונים.

להלן 3 היבטים ראשונים שכל תומך/תומכת טכנית בודקים דבר ראשון כאשר נתחבר למחשב שלכם בטענה שהמחשב איטי:

1. אתחול מחדש של המחשב. בנאלי, אך תתפלאו כמה פעמים פעולה זו עוזרת.

2. פינוי מקום מתיקיות המחשב. בלי לשים לב אין לנו מקום במחשב וכונן ה C שלנו זועק. אני בדרך כלל מכוונת את רוב תשומת הלב שלי לתיקיית “הורדות” ו”סל המחזור”.

שימו לב לוודא שאין שום דבר חשוב בתיקיית “הורדות” ו”סל המחזור” טרם מחיקת התכולה שלהן!

3. מחיקת הקבצים הזמניים מתיקיית ה-TEMPמה זו התיקייה הזו ולמה חשוב למחוק קבצים מכאן?  תיקייה זו מכילה קבצים זמניים שעוזרים לנו לעבוד במחשב, אך לאחר שסיימנו לבצע את הפעולה הקבצים הזמניים עלולים להישאר בתיקייה זו ובלי לשים לב להצטבר. המחשב אמור למחוק אותו בעצמו אך במידה וישנה הצטברות אנו בהחלט יכולים לעזור ולמחוק אותם בעצמנו.

זיכרו למחוק את תכולת “סל המחזור” לאחר מחיקת קבצים זמנים אלו!
כעת אפשר לבדוק מחדש  את המקום הפנוי בכונן C וליהנות מהמקום שהרווחנו.

בהצלחה,

דפנה דובין

דילוג לתוכן