Skip to main

Autodesk Construction Cloud תומך בתקן BIM ISO19650

חמי מילר | CTO, Professional Services Manager and BIM Advisor


חברת Autodesk מעמיקה את התמיכה בתהליכי עבודה חדשים המאפשרים לחברות תכנון ובנייה לעמוד בתקני ISO 19650 ובנוסף הודעה משמחת בסוף הכתבה ….

בתחילת החודש הודיעה חברת Autodesk כי הוסיפה יכולת חדשה של תהליכי עבודה עבור מוצרי Autodesk Construction Cloud. יכולת חדשה זו תעזור לחברות לעמוד בתקן ISO 19650, תקן ניהול מידע של הבנייה. תהליכי עבודה חדשים אלה מציעים מערכת כלים חזקה להגדרת תהליך מובנה ותקני לסכמת שמות הקבצים, שיתופם ואחסונם במערכת המידע של הפרויקט. משתמשים של- Autodesk Build, Autodesk BIM Collaborate ו- Collaborate Pro, Autodesk Takeoff ו- Autodesk Docs יכולים כעת לבחור ולאחסן את קבצי הפרויקטים בפורמט המתאים לתקן בשיטת BIM.

סטנדרטיזציה בענף הבנייה מאפשרת שיתוף פעולה חזק בין כל בעלי העניין בפרויקט.

 ISO 19650 הונהג בכדי להבטיח שחברות עומדות בדרישות ספציפיות, כולל הסכמות על סכמות שמות סטנדרטיות המוגדרות לעיתים קרובות על ידי מנהל מודל כחלק ממסמך ה – BEP (BIM Execution Plan) וע”י כך אחסון וניהול של נתוני הפרויקט בדרכים המותאמות למטודולוגיית BIM. האחידות עוזרת לצוותים לייעל תהליכים, להתייעל בפרויקט וליצור גישה בטוחה יותר לכלל הנתונים.

מנהלי מודל ומנהלי פרויקט מודעים שללא תהליך בקרת מסמכים סטנדרטי, צוותים מבזבזים אינספור שעות בחיפוש אחר מידע עדכני. גישה סטנדרטית מועילה לכל בעלי העניין איתם אנו עובדים הכולל את היזמים, הקבלנים או משרדי האדריכלות וההנדסה השונים. תהליכי העבודה החדשים ב- Autodesk Construction Cloud יספקו לנו את הכלים הדרושים לעמידה בתקני ISO 19650, ויעזרו  להבטיח כי סכמת השמות והנתונים שלנו נשארים עקביים. ההשקעות של חברת Autodesk בבנייה כמו למשל לספק לנו את הטכנולוגיה לעמידה בתקני ISO 19650 מראה את מחויבותה של החברה לתמוך בצרכי השוק.

בעזרת תהליכי עבודה חדשים לתמיכה ב- ISO 19650 נוכל לקבל:

תצוגה מקדימה ואכיפה של תקן השמות.

ליצור, לנהל ולאכוף תקן שמות בין קבצי פרוייקט כדי להבטיח סטנדרטיזציה.

התאמה אישית והגדרה בקלות של שדות מאפיינים סטנדרטיים וקשורים.

 

אימות תקן השמות:

נאמת ונבטיח שקבצים שהועלו תואמים את תקן שמות הפרויקט. נעדכן במהירות את השדות הדרושים באמצעות בחירות בתפריטים נפתחים ועריכה בכמות גדולה.

נייעל את זרימת העבודה

נקפיד על תהליכי העלאת קבצים שאינם תואמים את תקן שמות הפרויקט עם יכולת שינוי והתאמה לתקן כדי להשלים את תהליך ההעלאה.

הגדלת היעילות.

צמצום “ניחושים” וחיסכון בזמן באמצעות אכיפת תקני שמות לקבצים המחוברים לפרויקט יאפשר ייעול בזרימת העבודה בתוכנות ה BIM השונות   כגון Revit, AutoCAD  ו- Desktop Connector.

“הגעתו של ISO 19650 פירושה שלענף שלנו יש כיום אפשרות לשפת דיבור משותפת ולהבנת נתונים. אנו יודעים שסטנדרטים אלה יכולים להיות מורכבים לניווט, אך הם קריטיים לחברות בנייה לנהל את נתוני הפרויקט בצורה מושכלת. עמידה בדרישות אחסון נתונים תעניק לחברות יתרון תחרותי “, אמר עילאי רוטביין, מנהל Autodesk Israel, מחקר ופיתוח.

“לספק ללקוחותינו תהליכי עבודה התומכים בתקני ISO 19650 הוא צעד נוסף במסע המתמשך שלנו להעצים חברות ברחבי העולם לבנות טוב יותר.”

 

הודעה משמחתAutodesk Docs יהיה זמין כמנוי עצמאי

בתחילת החודש Autodesk הודיעה כי תשחרר את Autodesk Docs כאופציית רכישה עצמאית בשבועות הקרובים. Autodesk Docs היא הפלטפורמה המרכזית לניהול נתונים העומדת בבסיס Autodesk Construction Cloud. כיום Autodesk Docs נכלל בכל מנוי של Autodesk Construction Cloud ו- AEC Collection. צוותים יוכלו למנף את כוחה של סביבת הנתונים המשותפת של Autodesk באמצעות Autodesk Docs כפתרון עצמאי ליצירת מקור אמתי אחד לאורך מחזור חיי הפרויקט.

 

מעוניינים לדעת עוד?  אשמח לעמוד לרשותכם במייל: [email protected] או בטלפון: 050-5495005

חמי מילר,
מנהל טכנולוגיות שירותי מומחה ויועץ BIM

דילוג לתוכן