Skip to main

תכניות שירות בתוכנות AUTODESK

מגוון מסלולי שירות ותמיכה המותאמים לצרכי הלקוחות:
חטיבת TeamCAD מציעה מגוון מסלולי תמיכה ושירותים מקצועיים ללקוחותיה, מסלולים ברכישת מנוי תמיכה שנתי ברמות שונות, רכישת חבילת קריאות מראש או קריאות חד פעמיות על פי זמן.
חטיבת TeamCAD מאפשרת ללקוחותיה לפנות למרכז השרות והתמיכה באמצעות הטלפון, האימייל או באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט שלנו וליהנות מתמיכה 360 אישית המאפשרת להשתמש בפתרון התוכנה ביעילות ולקבל מענה מהיר יותר לכל בעיה שעלולה לעכב את הפרויקט.
גמישות במענה לכל צורך, בין אם מדובר בהתקנת תוכנה ו/או חומרה או בתמיכה במערכות CAD, שירותי התמיכה שלנו בחומרה, מערכת הפעלה או התקנת תוכנה גמישים ויש לנו מענה מתאים לכל צורך. אם צריך ייעוץ בענייני תצורה רק מידי פעם נוכל להעניק לך גישה ספציפית למומחים מקצועיים ואם צריך שירות בהיקף של מחלקת IT מלאה שירותי התמיכה המנוהלים שלנו יתאימו לך הרבה יותר. כל מה שצריך הוא לבחור את סוג התמיכה המתאים לדרישות העסקיות ולתת לנו לבצע את העבודה עבורך ביעילות מקסימאלית ובמלוא האחריות.

המשכיות עסקית , צמצום זמני השבתה וסיכונים
ההסתגלות לעבודה עם תוכנה חדשה עלולה להיות כרוכה בהשבתת שגרת העבודה מעת לעת והמהנדסים המנוסים שלנו יכולים לצמצם זמני השבתה מעין אלה למינימום. שירותי התכנון וההתקנה המקצועיים שלנו מונעים בעיות שעלולות להיווצר כתוצאה מהתקנה לא נכונה של יישומים, ספריות תוכן חסרות, תחנות עבודה דלות ביצועים וכדומה. בנוסף לכך המומחים שלנו מסייעים למנוע סיכונים שנובעים מהסתגלות לקויה, תכונות ומאפיינים חסרים ו/או רישוי בעייתי.

שירות איכותי בפריסה ארצית
מערך השירות של חטיבה TeamCAD פועל בפריסה ארצית ומידי יום מעניק שירותי HelpDesk לעשרות לקוחות בתחומי אדריכלות, בנייה, מיפוי, GIS, מכונות, עיצוב תעשייתי, תשתיות והנדסה אזרחית.
כאנשי מקצוע האמונים על תמיכה במוצרים מתקדמים מסוגם, מערך השירות מונה גלריה אנושית של מומחים בעלי ידע מקיף, ניסיון עשיר והיכרות מעמיקה דרישות השוק, צרכי הלקוחות והאתגרים עימם הם מתמודדים.
במסגרת שירותי ה HelpDesk שלנו אנחנו ערוכים לטפל במסירות בכל פניה ולספק פתרון יעיל לבעיות שונות, במגוון רחב של סוגיות ובזמני אספקה בהתאם לצורכי הלקוח ולתנאי חוזה השירות. זאת, תוך מחויבות לספק את חוויית השירות הטובה ביותר והקפדה בלתי מתפשרת על מצוינות ואיכות השירות.

 

שירות ותמיכה במסלול מנוי שנתישירות מקומישירות מורחבAUTODESK תמיכת יצרן בלבד
זמן המתנה עד למקסימום של
4 שעות

2 שעות

32 שעות בהתאם לחומרת הקריאה
תמיכה בעברית
כלול

כלול

לא כלול
פנייה באמצעות הטלפון
כלול

כלול

יש לתאם שיחה מול נציג
פנייה באמצעות מייל
כלול

כלול

לא כלול
פנייה באמצעות אתר החברה
כלול

כלול

כלול
ייעוץ ברישוי ושמירה על תאימות
כלול

כלול

לא כלול
אופטימיזציית רישוי למקסום יכולות התוכנה
כלול

כלול

לא כלול
אבחון בעיות העלולות לפגום בתפעול ראוי של התוכנה
כלול

כלול

לא כלול
הבנת התראות מערכת והודעות אזהרה
כלול

כלול

כלול
מענה של מומחים מקצועיים על "אני עושה ולא מצליח"
כלול

כלול

כלול
ייעוץ במיטוב סביבת ה- IT לשימוש אופטימאלי בתוכנות Autodesk
כלול

כלול

לא כלול
גישה ליותר מ- 30 הדרכות מקצועיות מקוונות (וובינארים) בשנה
כלול Autodesk+ TeamCAD

כלול Autodesk+ TeamCAD

Autodesk בלבד
גישה חופשית לתמיכה באתר Autodesk
כלול

כלול

כלול
עדיפות ברישום לקורסי הכשרה חינמיים
כלול

כלול

לא כלול
גישה לאפליקציות חינמיות באתר Autodesk
כלול

כלול

כלול
עדיפות ברישום לקורסי הדרכה קבועים
כלול

כלול

לא כלול
אבחון בעיות מידול
לא כלול

כלול

לא כלול
הסבר על התפעול ההדדי בין תוכנות שונות
לא כלול

כלול

לא כלול
קדימות בחשיפה לטכנולוגיות חדשות
לא כלול

כלול

לא כלול
ייעוץ בנושאי הנדסה ואתגרים טכנולוגיים
לא כלול

כלול

לא כלול
תמיכה במשרדי הלקוח*
לא כלול

כלול

לא כלול
תמיכה במשרדי תים*
לא כלול

כלול

לא כלול
התקנות תוכנה חדשה *
לא כלול

כלול

לא כלול

מסלולי שרות תמיכה נוספים:
תמיכה טלפונית לפי קריאה – חיוב לפי פעימות של חצי שעה ברכישת חבילה של 10 קריאות או יותר. התשלום מראש והמימוש עד שנה מרגע הרכישה.

שירות ותמיכה טלפונית לשנה – חבילה של 100 קריאות שירות *החבילה כוללת עד 100קריאות ומוגבלת לתקופת זמן של שנה, משך קריאה אחת מוגדר עד 30 דקות טיפול. *התמיכה שתסופק ללקוח תקוזז מהמונה על בסיס קריאת תמיכה. במידה ומשך הטיפול בקריאה הינו מעל 30 דקות, תקוזזנה מספר קריאות בהתאם. לדוגמא, עבור משך טיפול של שעה ועשרים דקות תקוזזנה 3 קריאות. *החישוב ייעשה בגין כל פניה של הלקוח ו/או מי מטעמו אל החברה בכל אמצעי התקשרות מהאמצעים המפורטים בנספח. *ישנם מקרים בהם אנו נעשה את המיטב בלתת מענה לסוגיה אך במידה ואין פתרון עדין תקוזז הקריאה מהמונה. סה”כ מחיר – 13,000 ש”ח לשנה. 

הערות מסלול VIP*:
תמיכה בבית הלקוח – במקרה שהסוגיה לא נפתרה באמצעות התמיכה הטלפונית או ההתחברות מרחוק תתואם הגעת מומחה תמיכה לאתר הלקוח. (נדרש אישור מנהל בתים לפני הגעה ללקוח).

תמיכה במשרדי תים – במקרה של אי יכולת מתן תמיכה ע”י טלפון או הגעה למשרדי הלקוח, ניתן יהיה לקבל תמיכה במשרדי תים (נדרש אישור מנהל, בתאום).

התקנות הינן של תוכנה חדשה או תוכנה שהתקבלה באמצעות מנוי התחזוקה.

תמיכת VIP אינו תחליף להדרכה.

מערך השירות זמין בשעות הפעילות:
בימים א’-ד’ בין השעות 08:30-17:30 ובימי ה’ בין השעות 08:30 עד 16:30.
פניות שיתקבלו עד השעה 13:00 ייענו תוך 4 שעות.
פניות שיתקבלו אחרי השעה 13:00 ייענו באותו היום או ביום שלמחרת (למעט בימי שישי, שבת וערבי חג).

דילוג לתוכן